Tuesday, May 8, 2012

Gangthelabel


Ik hou van Gangthelabel! Wie? zullen sommigen van jullie nu wel zeggen.. Gangthelabel is een groep Belgische rappers die nog niet zo lang bezig zijn met rappen, maar volgens mij wel heel ver gaan raken! Ik schrijf hier een artikel over omdat ik grote fan ben en naar een optreden van hun geweest ben!


Aswin, Dipsy en Nkayblessed
Vorige week donderdag hoorde ik dat Gangthelabel zaterdag ging optreden in Mater Dei in Leuven en aangezien ik daar elke dag kom voor school kon ik natuurlijk makkelijk gaan. Omdat nog niet veel mensen hierover gehoord hadden was er ook niet zoveel volk, een pluspunt voor ons dan he? Gangthelabel bestaat uit vier jongens: Aswin, Dipsy, Nkayblessed (niet echte naam) en Dries. Dries was er jammer genoeg niet bij omdat die naar een trouw moest. Ik kreeg de kans om met hun ook op de foto te gaan, maar die ga ik niet op de blog plaatsen.

No comments:

Post a Comment